Chusteczniki Glamour

Kolejne chustecznikowe zamówienie: "Potrzebuję coś glamour - coś ze srebrnym, może białym... Żeby ładne było"

Tym razem postanowiłam tradycyjnie wykorzystać serwetki i szablony.
Góra pierwszego chustecznika to biało-srebrny wzór na czarnym tle. I tutaj idealnie sprawdza się klejenie serwetek na dużej powierzchni metodą "na żelazko". Boki pomalowałam satynową farbą w kolorze biel platynowa - dała fajny, lekko błyszczący efekt. Do tego szablon i troche czarnej farby, a na koniec kwiatuszki z cyrkonii i srebrna wstążka.



Górę drugiego chustecznika pomalowalam na czarno i ozdobiłam biało-srebrną farbą przy pomocy szablonu. Następnie dodałam kilka perełek pod kolor. Boki okleiłam serwetką z biało-srebrnym wzorem i wykończyłam cienką białą wstążeczką.


 
Podobało się nowej Właścicielce :) Ponoć idealnie pasowały do wystroju wnętrza :)

3 komentarze:

  1. Wow świetne chusteczniki ! Ma Pani do tego ręke i wyobraźnie

    OdpowiedzUsuń
  2. I był to idealny prezent na otwarcie nowego lokalu.
    Zachwycił nie tylko włascicielkę ale także jej Klientki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © DekorujzM , Blogger